پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 225964
افشاگري عجيب طاهري درباره رضاييان
تاریخ انتشار : 1395/05/24 10:42:59
نمایش : 1168
سرپرست باشگاه پرسپوليس معتقد است تماس حسين هدايتي براي بخشيدن رضاييان با برانکو باعث شده تا اين بازيکن از سوي سرمربي تيم کارش براي بازگشت تمام شده و منتفي شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حسين هدايتي که در مقطع نقل و انتقالات کمک بزرگي به پرسپوليس کرد در بحث بازگشت رضاييان به اين تيم با انتقاداتي از سوي علي اکبر طاهري مواجه شد. حسين هدايتي که در اين مدت با عنوان هوادار متمول توانسته بخش زيادي از مشکلات مالي پرسپوليس را برطرف کند، بعد از بازگشت رامين رضاييان به تهران در تماسي با برانکو ايوانکوويچ از او مي خواهد با توجه به اينکه در بحث فسخ قرارداد او پرداختي به باشگاه ترکيه اي داشته، شرايط بازگشت او به تيم را فراهم کند. مساله اي که به ادعاي طاهري با واکنش برانکو همراه شده تا او از بازگرداندن رضاييان منصرف شود.

 

علي اکبر طاهري در اين باره به روزنامه پيروزي مي گويد: ما با اصل ماجرا مشکلي نداريم و هدايتي هواداري است که به تيم کمک مي کند و ما نيز علاقه داريم از اين کمک بهره ببريم و اين وظيفه ماست از کمک هاي او براي تقويت تيم سود ببريم. هر کمکي هم صورت گرفته رسيد آن در اختيارشان گذاشتيم تا حرف و حديثي به وجود نيايد اما حرف ما اين است که اين نوع کمک بايد از طريق باشگاه انجام شود. پول بايد به چرخه مالي باشگاه وارد شود و بعد از آن صرف امور شود. اتفاقي که اکنون نيفتاده است و همين مساله باعث بازگرداندن کمک 30 هزار دلاري شان از به اوکراين توسط ايشان شد.

 

وي ادامه داد: اجازه نمي دهم کاري در پرسپوليس انجام شود که در چارچوب باشگاه نيست. در همين ماجراي رامين رضاييان که امروز با مشکلاتي مواجه شده شاهد تماس هاي مختلفي هستم اما همه چيز بايد از داخل باشگاه هدايت شود. سه روز قبل آقاي هدايتي با برانکو تماس گرفته و گفته هزينه کرده تا فسخ قرارداد رامين انجام شود. اما همين تماس باعث شد تا برانکو به او بگويد اين موضوع را فراموش کند. خب چنين اتفاقي نمي تواند نتيجه خوبي براي پرسپوليس و يا حل مشکلات داشته باشد.

منبع:ورزش3

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html